dinsdag 21 mei 2019

update




tsja, als zzp'er blijft het wel eens lastig om alles bij te houden…
daarom hieronder een greep uit de particuliere projecten
die ik de afgelopen periode heb gedaan 

het geeft een goed gevoel wanneer je (particuliere) klant oprecht 
blij is met het resultaat

* een interieur dat bij hun past
* een kant-en-klaar plan dat ze in eigen tempo kunnen uitvoeren
* ideeën en oplossingen waar ze zelf niet aan hadden gedacht
* eindelijk eens goede verlichting
* betaalbare voorstellen


ieder plan start met een moodboard waarin ik de sfeer probeer weer te geven die ik voor ogen heb



een ander onderdeel is een plattegrond waarbij ik aangeef welke kleur (of behang) waar komt



kleur- en materiaalplan voor een kop-hals-rond boerderij:

behalve beelden voeg ik soms ook steekwoorden toe die passen bij het toekomstige ontwerp


in een ontwerpplan laat ik meerdere 2D impressies zien, afkomstig van het 3D programma dat de klant thuis tijdens een presentatie te zien krijgt


het kleurenplan krijgt de klant op papier en digitaal, daarnaast krijgen ze de kleuren handgeschilderd in een kleine waaier die ze overal mee naar toe kunnen nemen, handig !


ontwerp bovenverdieping 

als een klant een interieurontwerp vraagt, krijgt het behalve het plan ook alle elementen die in het plan gebruikt worden inclusief 'waar te koop' en de prijzen die passen bij een vooraf afgesproken budget

2D impressie 

superleuk is het om iedere keer weer een ruimte te mogen inrichten !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten