zaterdag 22 april 2017

druk met ?





werkplek thuis:

thuis werk ik wanneer het me uit komt….  en di + vrij op de Broedstoof


het wordt tijd om weer eens van me te laten horen,
wat heb ik de afgelopen periode gedaan
(of ben ik nog steeds
mee bezig)?


* opleiding Interieurstylist:

om de week woensdagavond les in Drachten met bijbehorende
opdrachten en huiswerk

voorbeeld van een opdracht waarvan dit 1 onderdeel is



* tv-optreden:
afgelopen maand een ontwerp gemaakt tbv Allesoverwonen
inAktie  (SBS6)
http://www.allesoverwonen.tv/aflevering37

dit is het ontwerp van de nieuwe slaapkamer voor het zoontje van het gezin uit Gorredijk



* ontwerp oude pastorie:
een kleur-, inrichtings-, en stylingadvies


een supermooie opdracht; ik kan hier helemaal los !



* kleur-, en stylingadvies particulier in De Knipe:


hoe  maak je van oud en nieuw 1 geheel?




* opdracht CTO inrichting overlegruimte + visual op wand (Thialf)

nieuwe inrichting overlegruimte; 2 functies ( actief vergaderen + overleg-loungeplek )






* ontwerp kantoren :
iedere ruimte zijn eigen sportthema, maar toch 1 geheel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten