donderdag 14 februari 2013

van theekist naar festival...




mijn moeder had de zolder opgeruimd;
of ik ergens nog belang bij had ?
ja, die oude theekisten
 -immens groot in mijn herinnering- 
die wilde ik wel...


ze bleken een stuk kleiner te zijn
zoals dat met alles gaat van lang geleden

maar MIJN herinneringen
die bij de gebutste theekisten horen

die zijn nog even groot







toeval of niet? dezelfde theekist zie ik op een blog die me leidt naar pitfield london

Pitfield Exhibitions

Our exhibition space offers pure fantasy and escapism. A curatorial space displays a constantly rotating exhibition of local London designers, craftspeople and artists. Working with exciting designers, we collaborate to produce original products and showcase the fresh talent in a creative environment; the collaborative goods are available exclusively from Pitfield London. Pitfield’s installations are all about colour, contrast and unusual products.




met een cafe..




een winkel...





en een galerie



werk van camille flammarion bijvoorbeeld is daar te zien




meer van haar werk ( en vele anderen) te zien op london design festival 2013 vanaf 4 september




mijn theekist staat intussen in de kamer.....





1 opmerking: