dinsdag 1 januari 2013

2013 plan 1:









ik doe niet aan goede voornemens...




wel aan plannen maken !

voor de zwarte piano in de kamer bijvoorbeeld....


die nog steeds 'krukloos' is zodat ik veel te weinig piano speel !









deze wordt het misschien ( het kabinet )

of deze draaibare kruk hindigo





eventueel verhuis ik het rendiervacht voor een wat comfortabeler zit !






een lamp zoals deze van madam stoltz erop zodat ik ook ' s avonds kan pingelen
van dit merk zijn er trouwens meerdere mooie bureaulampen:











wellicht nog een kleedje op de vloer (amazing living )








en op de piano een mooie tekst op canvas van art and so







en natuurlijk de mooie tekening
aan de muur erboven, gekregen van mijn creatieve oudste broer





ik wens jullie allen veel mooie plannen voor 2013 
uitvoeren ervan is niet verplicht 
voorpret is al leuk genoeg !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten