vrijdag 6 april 2012

tuinhuisje 2



oke, een tuinhuisje voor mij alleen 
(om te werken, dagdromen etc.)
zit er niet in...

maar:

door de afgelopen strenge winter 
is er nogal wat af geleden in onze tuin;

hele perken hebben het loodje gelegd 
en complete struiken hebben dit voorjaar besloten 
om er definitief mee op te houden.....

nu de buurman vorig jaar al enthousiast 
zijn houten hut 
grenzend aan onze tuin 
heeft uitgebreid 
- daarbij geen idee hebbende wat dat betekent voor ONS uitzicht - 
moeten we toch eens serieus gaan nadenken 
wat wij daar dit jaar tegen over gaan stellen.

 mijn idee; WIJ zetten er een GROTER tuinhuis/overkappingdinges neer !



maagdelijk nieuw in plantenvak; de maagdenpalm





dat ziet er al een stuk beter uit, zo te zien nemen kat & hond vaak de kortste weg DOOR dit plantenvak...




wat een spuuglelijke foto van buurman's hut,
maar zo wordt wel duidelijk wat ik bedoel....toch?
we halen ons oude huisje links op de foto weg en...




zetten er dan zoiets voor in de plaats, die zon erbij graag !








alle witte potten (met inhoud) waren stuk gevroren; met deze Pure potten van Elho zal me dat geen tweede keer gebeuren !








blijft mooi, in het vroege voorjaar.....




de steiger achter huis is na 12 jaar trouwe dienst nu definitief afgekeurd nu er overal gaten in vallen en het strandje niet meer wordt gebruikt door onze kinderen
 het liefst zie ik hier....



ook zoiets !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten